Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Starý Šachov / Účetní a administrativní pracovník, pracovnice

Účetní a administrativní pracovník, pracovnice

Obec Starý Šachov nabízí volné pracovní místo na pozici Účetní a administrativní pracovník, pracovnice. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 21 260 do 31 240 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Obec Starý Šachov - 01: obecní úřad (sídlo), okres Děčín. Nástup možný od 1.3.2022. Další informace Vám poskytne Jindřich Dvořák.

Zaměstnavatel: Obec Starý Šachov
Místo výkonu práce: Starý Šachov
Platové ohodnocení: 21 260 – 31 240 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.3.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce:
Malý Šachov č.p. 80, Starý Šachov, 405 02 Děčín 2

Úplné znění vypsaného výběrového řízení je na stránkách www.starysachov.cz

Předpokládaný termín nástupu: 01.03.2022 úplný úvazek

Náplň práce:
• komplexní vedení účetnictví obce v programu KEO
• komplexní vedení rozpočtu obce, rozpočtového opatření a rozpočtového výhledu
• komplexní vedení spisové a archivní služby v programu KEO
• zpracování závěrečného účtu obce
• evidence majetku, inventarizace
• evidence závazků a pohledávek obce, vystavování upomínek
• mzdová agenda
• administrativa dotací z pohledu účetnictví
• zpracování statistických údajů a dat
• správa daní a poplatků
• pořizování zápisů a usnesení z jednání zastupitelstva obce
• spolupráce při tvorbě právních předpisů obce - vyhlášky, vnitřní předpisy, směrnice,
formuláře pro potřeby obce
Z důvodu zastupitelnosti se dále požaduje:
• agenda CzechPoint, vidimace, legalizace

Požadavky:
• minimálně úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání
výhodou, s praxí na obdobné pozici alespoň 2 roky
• znalost účetnictví obcí
• znalost zákona o místních poplatcích
• dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Office, internet)
• organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi
• objektivnost, nezaujatost
• aktivní a tvůrčí přístup k práci, ochota se dále vzdělávat
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost, časová flexibilita

Výhodou:
• znalost správního řádu, zákona o obcích, zákona o účetnictví a zákona o rozpočtových
pravidlech územních celků
Předpoklady pro uchazeče:
• státní občanství ČR, v případě cizího občanství trvalý pobyt v ČR
• minimální věk 18 let, bezúhonnost
• způsobilost k právním úkonům
• velmi dobrá znalost českého jazyka
Platové podmínky:

• řídí se nařízením vlády ČR č. 278/2015 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách
Lhůta pro podání přihlášky: do 25.11.2021

Kontakt: Jindřich Dvořák, tel. 412586837, e-mail: dvorak@starysachov.cz

První kontakt

Kontaktní osoba: Jindřich Dvořák
Telefon: 412586837
E-mail: dvorak@starysachovcz

Referenční číslo ÚP: 23468960754
Poslední aktualizace: 2.11.2021

Podobné pracovní nabídky

AFC Servis DC a.s. – Děčín
8.11.2021 · 20 000 – 28 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 29.11.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů